Ogłoszenie numer: 10151453, z dnia 2025-08-21
Klient portalu Praca.pl
Analityk danych – raportowanie sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Generowanie i przetwarzanie danych na potrzeby analiz sprzedażowych i rozliczeń premiowych
- Tworzenie cyklicznych raportów oraz udział w rozwijaniu narzędzi raportowych
- Wsparcie przy wdrażaniu systemów kontrolingu oraz nowych rozwiązań analitycznych
Wymagania
- Praktyka w pracy z danymi i raportowaniem
- Znajomość SQL (PL/SQL) i Python na poziomie roboczym
- Bardzo dobra obsługa Excela, Accessa i PowerPointa
- Wykształcenie kierunkowe lub ostatni rok studiów (ekonomia, matematyka, analizy ilościowe)
- Umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków
Mile widziane:
- Doświadczenie z raportami sprzedażowymi lub premiowaniem
- Znajomość środowiska SAS
Oferujemy
- Stabilną pracę z możliwością pracy zdalnej po wdrożeniu
- Elastyczne godziny i przyjazną atmosferę
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wsparcie edukacyjne, krótszy dzień pracy)
Podobne oferty
Data dodania: 2025-09-02
Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej
Firma:
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Szukamy osoby, która czuje się pewnie w świecie danych i decyzji cenowych, a jednocześnie potrafi współpracować z zespołami handlowymi, marketingiem i finansami. Jeśli pricing to dla Ciebie coś więcej niż arkusz Excela – i chcesz mieć...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-30
M&S Reporting Specialist
Firma:
JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-27
Specjalista Produktowy
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji. Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej. Identyfikacja i...
Więcej informacji