- tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
- bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji
- regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO
- zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom
- udział w przeprowadzaniu procedur z zakresu zgodności z regulacjami (m.in. procesowanie zapytań dotyczących niezależności, uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML)
- wykształcenie wyższe — preferujemy ekonomię, administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
- dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. Administracyjnych
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
obsługa dokumentacji firmowej i dbałość o jej prawidłowy obieg, przygotowywanie zestawień, raportów oraz pism wewnętrznych, wsparcie administracyjne zespołów w bieżących zadaniach, współpraca z różnymi działami w zakresie organizacyjnym i biurowym,...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Pracownik administracyjny (k/m)
Firma:
ISS Polska
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne....
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-25
Specjalista ds administracyjnych
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Obsługa komputera i programów biurowych. Minimum 3 lata doświadczenia .
Więcej informacji