- Wsparcie działu transportu i spedycji w codziennych obowiązkach
- Kontakt z kierowcami oraz klientami (telefoniczny i mailowy)
- Wprowadzanie danych do systemu i przygotowywanie dokumentów transportowych
- Organizacja i kontrola obiegu dokumentów w biurze
- Współpraca z działem księgowości i administracji
- Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, e-mail)
- Komunikatywność i dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w branży transportowej lub logistycznej - mile widziane
- Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego - mile widziane
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie transportowej
- Przyjazna atmosfera pracy w młodym i dynamicznym zespole
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Asystentka / Asystent
Firma:
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-23
Asystent / Asystentka biura
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji mailowej, przyjmowanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, organizacja delegacji służbowych oraz rozliczanie wydatków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy),...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-19
Asystentka / Asystent ds. Administracji
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac Koordynacja wydarzeń firmowych,...
Więcej informacji