Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Asystowanie Zarządowi w sprawach administracyjnych,
- Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie spotkań bezpośrednich i online,
- Aktualizacja baz danych,
- Tworzenie treści i zarządzanie mediami społecznościowymi oraz stroną www,
- Przygotowywanie i wysyłanie ofert współpracy oraz innych dokumentów handlowych,
- Zarządzanie podróżami służbowymi i organizacja spotkań,
- Weryfikacja klientów i dbanie o porządek w danych.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Umiejętność zarządzania mediami społecznościowymi,
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
- Samodzielność i proaktywne działanie,
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja,
- Umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzowania zadań.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w pozytywnej atmosferze,
- Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie na starcie,
- Uczestnictwo w targach, eventach i szkoleniach wewnętrznych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- Możliwość rozwoju umiejętności organizacyjnych i awans na stanowisko menedżerskie,
- Otwartość na inicjatywy i pomysły.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-09-04
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Firma:
Emtor Spółka z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis,...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-17
Asystent / Asystentka ds. administracji
Firma:
Uniwersytet Warszawski
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Wprowadzanie dokumentów do systemów elektronicznego obiegu, Przygotowywanie pism i umów, Organizacja prostych zakupów, Współpraca z pracownikami i administracją wydziałową. Wymagania: Wyższe wykształcenie Biegła obsługa pakietu MS...
Więcej informacji