Zamknij

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Firma ABAKUS Sp. z o.o. dostarcza produkty całej gamy oświetlenia samochodowego, układów termicznych, lusterek oraz elementów karoserii do aut każdej marki.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska:
  • Obsługa sekretariatu,
  • Przyjmowanie i rozdział korespondencji,
  • Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących,
  • Obsługa gości i interesantów,
  • Odbieranie telefonów,
  • Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Budowanie polityki wizerunkowej firmy,
  • Inicjowanie i wspieranie pozytywnych relacji pracowniczych, pomoc w organizacji spotkań integracyjnych
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych o Spółce,
  • Obróbka zdjęć graficznych,
  • Koordynowanie i autoryzacja treści umieszczanych w materiałach Spółki,
  • Pomoc w organizacji targów i wystaw firmowych.
Wymagania:
  • Chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • Zdolności interpersonalne
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Podstawowa wiedza z zakresu marketingu,
  • Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Samodzielności w działaniu, kreatywności, odpowiedzialność,
  • Status studenta (mile widziani studenci studiów z zakresu marketingu lub pokrewnych). 
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • Współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,
  • Duże możliwości rozwoju,
  • Rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 17:00 lub od 10:00 - 17:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Abakus Sp. z.o.o dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Asystent / Asystentka - Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych

Firma:
Lotte Wedel Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Układanie dokumentów w aktach osobowych. Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA. Wsparcie w codziennych pracach dla zespołu. Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji fabrycznych....

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Firma:
Abakus Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Asystent prawny

Firma:
SKBI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

– Sporządzanie, analiza i negocjowanie umów cywilnoprawnych– Obsługa prawna spółek oraz jednoosobowych działalności gospodarczych– Doradztwo w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego i prawa pracy– Przygotowywanie pism procesowych, regulaminów i...

Więcej informacji