Zamknij

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
  • Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable!
  • Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans.
  • Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently.
  • Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints with a smile and understanding.
  • Call handling: we assist B2B and B2C customers as the first line of support.
  • Administrative task management: we handle outbound calls and collect feedback on the platform
Requirements:
  • Ability to work in the team with passion to technology and great sense of humor.
  • Proactivity is creativity is our second name!
  • Service-oriented thinking: focus on the customer experience – they come first!
  • Language Ninja: fluent in Norwegian (C1) and English (min. B2).
  • Master of  administration and technology: you have administrative and technical knowledge.
  • Listening is an art: great communication and listening skills.

Nice to have:

  • Experience with CRM systems, for example: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP or others.
We offer:
  • International environment: working with us you will meet people from all over the world!
  • Developing skills and potential: do you have talent? Great! We will help you use it. Or maybe you don’t know what you’re good at yet? Relax – together we will find it.
  • Team building events: because who said that work is just work? Sometimes it’s worth taking a break from the screen and integrating with the Team.
  • Team Leader support at every stage of cooperation: we won’t leave you alone in difficult situations. Your TL is also a guide.
  • Modern office in Warsaw: comfortable position, good coffee and friendly atmosphere. What to want more?
  • Private medical care: health is important and we take care of it.
  • Contract of employment or civil contract – the choice is yours!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-06-05

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-05-28

Junior IT Service Desk Administrator

Firma:
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom, Zarządzanie sprzętem : wymiana, reinstalacja,...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-05-24

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami...

Więcej informacji