- Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media
- Assisting with product information and resolving technical issues
- Initiating and managing Xiaomi device repair processes
- Adhering to detailed project guidelines and maintaining high service standards
- Supporting team goals and contributing to a positive workplace environment
- Knowledge of Serbian - C1 level and English - B1 level
- Basic computer skills (Windows environment)
- Problem-solving and communication skills
- Ability to learn quickly and memorize technical information
- Polish language knowledge - B1 level
- Performance bonus
- Hybrid work model: The first month in the office, then hybrid work (70% in the office, 30% remote)
- 2 weeks of comprehensive in-office training
- Private LuxMed healthcare
- MyBenefit with a monthly budget
- Life insurance
- MultiSport
- Fruit on Wednesdays
- Pizza Days!
- Development opportunities through coaching and skill development sessions
- Supportive team environment
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Doradca Klienta
Firma:
Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania: Telefoniczna i obsługa klientów – prezentacja oferty i dopasowanie produktów do potrzeb klienta Realizacja celów sprzedażowych oraz budowanie długofalowych relacji z klientami Udział w szkoleniach i rozwój kompetencji sprzedażowych Współpraca z...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Doradca klienta z językiem norweskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu....
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-17
Customer Advisor with Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Więcej informacji