Zamknij

Customer Care Specialist

American Chrome Company (ACC) which is part of the Multi Parts Group of Companies is looking for a dedicated and detail-oriented Customer Care Specialist to join our growing team. As the first point of contact for our customers, you will play a key role in delivering exceptional service and ensuring a positive customer experience.
Customer Care Specialist
Location: Warszawa
Responsibilities:
  • Manage and maintain assigned customer accounts.
  • Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including:
    • Customer Purchase Orders
    • Purchase Orders to Suppliers
    • Receipt of Products
    • Purchase Invoices
    • Customer Invoices
    • E-commerce reports
    • ASNs
  • Resolve customer concerns promptly to ensure satisfaction and retention.
  • Cooperate with fellow team members to ensure timelines and service levels are met for all team responsibilities.
  • Respond to inquiries with professionalism and efficiency.
  • Work from office 10:00-18:00
Requirements:

Education and Experience

  • 3 –5 yrs of customer service experience.
  • 1-3 yrs performing business transactions within an ERP system.

Skills & Competencies

  • Highly detail oriented to deliver precise and timely work.
  • Excellent communication skills (min. English B1).
  • Ability to manage and resolve customer issues professionally.
  • Ability to use search screens within an ERP system to perform research.
  • Proficiency in the use of Excel.
  • Ability to manage and resolve customer issues professionally.

 

We offer:

  • Private healthcare plan (Compensa Złoty Pakiet)
  • MultiSport card
  • Lunch card
  • Professional training courses paid by the company
  • Annual bonus based on personal performance
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta Obsługa klientów indywidualnych i...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Service Specialist with Slovenian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Więcej informacji