Zamknij

Customer Manager

Customer Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami zgodnie ze strategicznym planem firmy;
  • Analiza potrzeb klientów;
  • Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert;
  • Organizowanie spotkań B2B;
  • Ustalanie wszelkich szczegółów dotyczących wstępnych sprzedaży (warunki współpracy, współdziałanie, zarządzanie dokumentacją);
  • Realizacja celów KPI
Czego oczekujemy:
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie logistycznej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 oraz niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Wiedza z zakresu spedycji i transportu.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
  • Indywidualny plan wdrożenia oraz opieka mentora;
  • Okres próbny: 3 miesiące;
  • Godziny pracy: 08:00 – 16:00;
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym;
  • Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne;
  • Wynagrodzenie uzgadniane bezpośrednio z managerem rekrutującym;
  • Szwajcarskie wakacje dla najlepszych pracowników.

Podobne oferty

Data dodania: 2024-12-26

Customer Manager

Firma:
AsstrA Polska sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Attracting new customers and developing existing ones according to the company’s strategic plan; Analyzing customer needs; Negotiating with customers and preparing quotations; Scheduling B2B meetings with customers; Establishing and recording all...

Więcej informacji