Company Overview:
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Location: Remote work, Poland area
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service;
- Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
What do we expect from you?
- Language: Fluent knowledge of both Czech and Slovak and good knowledge of English (B1);
- Experience: Good to have experience in customer service;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic, not scared of challenges.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Developed soft skills.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students below 26 years old and employment contract for employees above 26 years old);
- Basic salary + monthly bonuses;
- Work fully remotely from the comfort of your own home (Poland area only).
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-07
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-06
Specjalista Obsługo Klienta
Firma:
InterKadra Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało: Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie długotrwałych relacji (koncentracja na międzynarodowych dostawach transportem lądowym); Obsługa klienta od momentu złożenia wniosku do realizacji zamówienia;...
Więcej informacji