Location: Remote work from Poland area.
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Native level of Slovenian and very good English level (B2);
- Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Working from whole Poland area.
- Working Monday to Friday during business hours.
- Comprehensive training designed to prepare you for an exceptional working experience.
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów i Umów niestandardowych B2B
Firma:
T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...
Więcej informacji