Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1600 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Fluent knowledge of Slovenian (C2) and good knowledge of English (B1);
- Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritise and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract: Contract of Employment or Mandate Contract for students under 26.
- Remote work from Poland
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Dont hesitate and apply now!
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta Obsługa klientów indywidualnych i...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Młodszy Doradca Klienta
Firma:
GFL sp. z o. o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...
Więcej informacji