Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz analizowanie ścieżek użytkowników na stronach i aplikacjach. Twoje działania pozwolą na lepsze zrozumienie zachowań klientów i wdrażanie optymalizacji.
- Odpowiedzialność za konfigurację tagów trackingowych (Google Tag Manager) oraz za poprawność zbierania danych w narzędziach Google (Google Analytics 4)
- Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii, analizowanie źródeł ruchu, ścieżek przepływu użytkowników oraz lejków
- Weryfikacja i tworzenie specyfikacji dla dataLayer, integracja danych pochodzących z różnych źródeł (w tym offline)
- Współpraca z zespołami e-commerce, marketingu oraz deweloperami w zakresie analizy wyników, optymalizacji działań i wdrażania rekomendacji
- Udział w procesie tworzenia i wdrażania rekomendacji mediowych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami technologii, agencjami i partnerami w zakresie implementacji i integracji narzędzi analitycznych
- Dbanie o rozwój i utrzymanie analityki internetowej, identyfikowanie i naprawa błędów związanych z trackingiem
- Tworzenie raportów oraz analiz w zależności od bieżących potrzeb
- Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (staże i praktyki również są brane pod uwagę)
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do wizualizacji danych (mile widziane Google Looker Studio)
- Umiejętność analizy danych oraz tworzenia raportów, dashboardów i rekomendacji optymalizacyjnych
- Doświadczenie w integracji danych z różnych źródeł (Google Ads, Google Search Console, Meta, MSA)
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę o pracę lub umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Nowoczesne i komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie (okolice Dw. Zachodniego)
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-06
Specjalista ds. marketingu
Firma:
Dussmann Polska Sp.z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi Monitorowanie...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-05
Starszy specjalista ds. digital marketingu
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-03
Starszy specjalista ds. digital marketingu
Firma:
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii. Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja. Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing...
Więcej informacji