Ogłoszenie numer: 9477361, z dnia 2025-02-14
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Szkolenie rozpoczyna się 17 marca.
- Praca w systemie zmianowym (8,5 godzin dziennie, 1-godzinna przerwa), od poniedziałku do piątku 7:00-19:00, weekendy 9:00-18:00.
- Pierwotnie stacjonarna praca w Warszawie, po 6-9 miesiącach możliwa praca hybrydowa.
- Pierwszy kontakt dla klientów w zagadnieniach podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
- Obsługa zakupu biletów, różne metody płatności.
- Wsparcie klientów w przypadkach problemów z podróżami.
- Komunikacja z pasażerami telefonicznie i przez czat.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1).
- Zdolności interpersonalne, współpraca.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość umysłu.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja, dokładność.
- Dobra organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w renomowanej linii lotniczej SAS.
- Równe szanse dla każdego.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie i wsparcie opiekuna.
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Professional with Croatian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft...
Więcej informacji