- Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat
- Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi
- Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi
- Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług
- Znajomość języka szwedzkiego, norweskiego lub duńskiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego B2
- Umiejętności administracyjne i techniczne
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na klienta
- Dyspozycyjność w godzinach pracy odpowiednich dla danego języka (praca zmianowa w tym weekendy)
- Relokację i wsparcie w przeprowadzce do Warszawy
- Pracę w nowoczesnym biurze z przyjazną atmosferą
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Szybką ścieżkę kariery w międzynarodowym środowisku
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Customer Support Specialist with Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Support Specialist with Norwegian
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w...
Więcej informacji