Ogłoszenie numer: 9465616, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Legionowo
Opis stanowiska
- Obsługa klientów.
- Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
- Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Wymagania
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
- Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
- Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
- Elastyczność myślenia i pewność siebie.
- Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
- Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
- Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
- Udział w konkursach sprzedażowych.
- Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-08
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Firma:
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-03
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa telefoniczna klientów Prezentowanie i sprzedaż produktów oraz usług Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Zdolności sprzedażowe i chęć pomocy klientom Umiejętność naturalnej komunikacji bez sztywnych skryptów Szybkie przyswajanie wiedzy...
Więcej informacji