Ogłoszenie numer: 10193519, z dnia 2025-09-05
Klient portalu Praca.pl
Doradca Serwisowy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Premium
- koordynacja zleceń serwisowych i nadzór nad ich realizacją
- dbanie o wizerunek serwisu i wysoki poziom obsługi
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy
- realizacja celów sprzedażowych i serwisowych
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej
- znajomość procesów serwisowych i standardów obsługi Klienta
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista i umiejętności negocjacyjne
- znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego (mile widziana)
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej, renomowanej firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników
- umowę o pracę i realne możliwości awansu
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie grupowe
- karta sportowa oraz świadczenia z ZFŚS
- profesjonalne środowisko pracy i przyjazny zespół
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Doradca Serwisowy z doświadczeniem
Firma:
Auto Fus Group sp. J.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska prowadzenie serwisu wg przyjętych standardów marki Premium, profesjonalna obsługa Klienta, realizacja założonych planów, współudział w tworzeniu strategii firmy, dbałość o wizerunek serwisu. Wymagania znajomość branży motoryzacyjnej,...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-20
Doradca Serwisu
Firma:
TB Truck & Trailer Serwis Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków
Na czym polega rola Doradcy Serwisu? Zarządzasz relacjami z klientem i organizujesz pracę zespołu serwisowego, Koordynujesz cały proces napraw – od otwarcia zlecenia, przez kosztorys po fakturę, Pilnujesz dokumentacji, jakości, terminów i efektywności...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-20
Doradca Serwisu
Firma:
TB Truck & Trailer Serwis Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Na czym polega rola Doradcy Serwisu? Zarządzasz relacjami z klientem i organizujesz pracę zespołu serwisowego, Koordynujesz cały proces napraw – od otwarcia zlecenia, przez kosztorys po fakturę, Pilnujesz dokumentacji, jakości, terminów i efektywności...
Więcej informacji