Zamknij

Doradca techniczno-handlowy – wyposażenie warsztatów

sprzęt dla warsztatów samochodowych

Doradca techniczno-handlowy – wyposażenie warsztatów
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pozyskiwanie i obsługa klientów branży motoryzacyjnej.
  • Demonstracja i doradztwo techniczne dotyczące wyboru sprzętu warsztatowego.
  • Negocjowanie warunków handlowych, zarządzanie umowami, raportowanie.
Wymagania:
  • Min. rok doświadczenia w sprzedaży B2B (preferowana branża techniczna).
  • Znajomość samochodów, biegłość w obsłudze komputerowej.
  • Umiejętności negocjacyjne, prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premie).
  • Oficjalne zatrudnienie, zwrot kosztów transportu.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Sprzedaży – usługi porządkowe i catering

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych Tworzenie ofert oraz prowadzenie spotkań i negocjacji Współpraca z działem operacyjnym i raportowanie w CRM Doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane: sprzątanie/catering) Znajomość rynku biurowego...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista obsługi klienta w dziale eksportu

Firma:
Polcar P.P.H.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku Przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów Prowadzenie negocjacji handlowych Realizacja planów sprzedażowych Tworzenie analiz...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży (angielski + niemiecki) - Domy prefabrykowane – rynki: Polska, Niemcy, Skandynawia

Firma:
Nowa House Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Budowanie relacji i sprzedaż domów prefabrykowanych klientom z Polski, Niemiec i Skandynawii Prowadzenie kontaktu z klientami – telefonicznie, mailowo, przez spotkania online i platformy sprzedażowe Rozpoznawanie potrzeb i doradztwo – nie tylko...

Więcej informacji