Zamknij

Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146466

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Przyjmuje do archiwum zakładowego akta spraw zakończonych i prowadzi ich ewidencję w celu zabezpieczenia zasobów archiwalnych przed zniszczeniem lub utratą oraz dla zapewnienia ich dostępnością także doradza i udziela wyjaśnień pracownikom komórek organizacyjnych Ministerstwa w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją.
  • ­Opracowuje i uzgadnia przepisy kancelaryjno-archiwalne Ministerstwa.
  • ­Przygotowuje materiały archiwalne do przekazania do Archiwum Akt Nowych.
  • ­Przeprowadza kwerendy archiwalne i udostępnia akta przechowywane w archiwum zakładowym pracownikom Ministerstwa, instytucjom i osobom fizycznym.
  • ­Inicjuje proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz współpracuje w tym zakresie z przedstawicielami archiwum państwowego.
  • ­Sporządza roczne sprawozdania z działalności archiwum zakładowego Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ze specjalizacją archiwalną
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • ­Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • ­Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • ­Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • ­Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • ­Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Data dodania: 2025-01-08

Młodszy archiwista

Firma:
Archiwum Państwowe w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Pułtusk

Warunki pracy Praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca wykonywana w magazynach archiwalnych, kontakt z kurzem, możliwość narażenia na...

Więcej informacji