Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Koordynuje sprawy związane z procesem rekrutacji w Ministerstwie, w tym przygotowuje i publikuje ogłoszenia o naborach, w celu upowszechnienia informacji o wolnych stanowiskach pracy w Ministerstwie, dokonuje wstępnej selekcji ofert pracy, w celu wyboru ofert spełniających wymogi formalne, bierze udział w pracach komisji rekrutacyjnych, przygotowuje narzędzia wykorzystywane w procesie rekrutacji i selekcji oraz dokonuje wspólnie z innymi członkami komisji, oceny i wyboru kandydatów do pracy.
- Zapewnia efektywną promocję Ministerstwa jako pożądanego pracodawcy oraz prowadzi działania na rzecz zwiększania zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
- Koordynuje proces sporządzania opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków pracowników Ministerstwa.
- Koordynuje proces badania kompetencji miękkich, w tym kierowniczych, w szczególności w zakresie definiowania kompetencji, opracowywania skali ich oceny, wyboru narzędzi do badania kompetencji odpowiednich dla danego stanowiska pracy.
- Koordynuje proces przeprowadzania pierwszej oceny w służbie cywilnej i ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, w tym terminowość oraz poprawność wypełnionych arkuszy ocen.
- Przygotowuje projekty aktów prawnych oraz materiały informacyjne, praktyczne poradniki i prezentacje z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności dotyczące procesu rekrutacji, sporządzania opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, przeprowadza szkolenia dla pracowników z obszarów działania Wydziału.
- Prowadzi sprawy związane z Krajowym Programem Działań na rzecz Równego Traktowania i współpracuje w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi.
- Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorów, zapytania dziennikarskie oraz wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej.
- Bierze udział w formułowaniu priorytetów, tworzeniu, wdrażaniu, ewaluacji i monitorowaniu Programu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Ministerstwie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym co najmniej rok w obszarze
rekrutacji.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość zagadnień dotyczących równego traktowania.
- Znajomość zagadnień dotyczących zasad rekrutacji i selekcji, motywacji pracowników oraz dokonywania ocen w służbie cywilnej.
- Umiejętności i kompetencje: komunikatywność, analityczne myślenie, asertywność, rzetelność.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość procesu legislacyjnego i zasad techniki prawodawczej.
- Umiejętność obsługi systemów informacji prawnej (np. Lex, Legalis).
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Recruiter
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Your responsibilities Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Recruiter
Firma:
LeverX
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
REQUIREMENTS Over 1 year of experience in recruitment; Proficient in various recruiting tools and interviewing techniques; Collaborative experience with hiring managers as a business partner, including identifying issues in the hiring process, discussing them, and...
Więcej informacjiData dodania: 2025-01-08
Specjalista
Firma:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6, miejsce pracy:...
Więcej informacji