Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki pracy:
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe
- Monitoring inwestycji i remontów,
- Reprezentowanie Naczelnej Dyrekcji AP w jednostkach podległych i współpraca z jednostką nadrzędną
- Współpraca z dysponentem części,
- Kontakty z archiwami państwowymi w celu zbierania i przekazywania informacji,
- Kontakty z jednostką nadrzędną w celu przekazywania i zbierania informacji, dokonywania ustaleń dotyczacych środków finansowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- Stanowisko pracy usytuowane jest na 1 piętrze budynku,
- Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres zadań
- Przygotowuje analizy, bieżące informacje, sprawozdania oraz prezentacje dotyczące stanu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w celu dostarczenia danych o wykonywanych inwestycjach i remontach w archiwach państwowych, w szczególności analizuje przedkładane projekty, programy inwestycji, sprawozdania pod kątem zasadności i zgodności formalno-rachunkowej;
- Zbiera, analizuje i przechowuje dane do planów finansowych w zakresie wydatków majątkowych i remontowych archiwów w celu ujęcia ich w zbiorczych projektach budżetu państwa;
- Przygotowuje zestawienia ze zgłoszonych przez archiwa informacji o potrzebach finansowych oraz z ich wykorzystania w celach sprawozdawczych, analitycznych i kontroli zarządczej;
- Monitoruje prowadzone inwestycje i remonty poprzez m.in. wizytowanie archiwów, w celu ułatwienia kierownictwu podejmowania decyzji w sprawie przeznaczenia środków finansowych na powyższe cele na rzecz archiwów państwowych;
- Na bieżąco komunikuje się z archiwami państwowymi w sprawach organizacyjno-finansowych w celu wsparcia kierownictwa w zakresie decyzji o ewentualnej alokacji środków budżetowych;
- Prowadzi sprawy budżetu zadaniowego w zakresie wydatków majątkowych i remontowych dla zapewnienia zgodności danych w dokumentach zbiorczych oraz w celu nadzoru nad realizacją przez archiwa budżetu zgodnie z przyjętymi wielkościami mierników;
- Prowadzi obsługę systemu Trezor w zakresie planowania dysponenta II stopnia;
- Realizuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego wynikające z zadań komórki organizacyjnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
- Język angielski – podstawowy
- Znajomość zasad sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Word i Excel
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność argumentacji przedstawionych analiz
- Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie ustawy PZP
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia inwestycji budowlanych lub obszarze administrowania nieruchomościami
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
- Przeszkolenie w zakresie analiz ryzyka
- Język angielski – komunikatywny
- Znajomość gospodarki finansów publicznych w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2
- Znajomość zasad konstruowania wskaźników efektywności
- znajomość systemu Trezor - moduł planowanie
Podobne oferty
Data dodania: 2025-01-08
Ekspert ds. Bezpieczeństwa Finansowego i Sankcji Międzynarodowych
Firma:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoja rola Wspierasz biznes w procesie KYC podczas nawiązywania relacji z klientem i podczas przeglądu i aktualizacji danych KYC klienta. Wykonujesz analizy danych i dokumentów dotyczących klienta i identyfikujesz czynniki ryzyka w procesie KYC. Współpracujesz...
Więcej informacjiData dodania: 2025-01-08
Specjalista / Specjalistka ds. finansowania zewnętrznego w Biurze Finansów
Firma:
PKP CARGO S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie umów finansowania zewnętrznego Przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskania umów finansowania zewnętrznego Obsługa umów finansowania zewnętrznego, w tym...
Więcej informacjiData dodania: 2025-01-08
Główny specjalista
Firma:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne...
Więcej informacji