Zamknij

Główny specjalista

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146549

Warunki pracy

Warunki pracy:



  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Monitoring inwestycji i remontów,
  • Reprezentowanie Naczelnej Dyrekcji AP w jednostkach podległych i współpraca z jednostką nadrzędną
  • Współpraca z dysponentem części,
  • Kontakty z archiwami państwowymi w celu zbierania i przekazywania informacji,
  • Kontakty z jednostką nadrzędną w celu przekazywania i zbierania informacji, dokonywania ustaleń dotyczacych środków finansowych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na 1 piętrze budynku,
  • Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Przygotowuje analizy, bieżące informacje, sprawozdania oraz prezentacje dotyczące stanu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w celu dostarczenia danych o wykonywanych inwestycjach i remontach w archiwach państwowych, w szczególności analizuje przedkładane projekty, programy inwestycji, sprawozdania pod kątem zasadności i zgodności formalno-rachunkowej;
  • Zbiera, analizuje i przechowuje dane do planów finansowych w zakresie wydatków majątkowych i remontowych archiwów w celu ujęcia ich w zbiorczych projektach budżetu państwa;
  • Przygotowuje zestawienia ze zgłoszonych przez archiwa informacji o potrzebach finansowych oraz z ich wykorzystania w celach sprawozdawczych, analitycznych i kontroli zarządczej;
  • Monitoruje prowadzone inwestycje i remonty poprzez m.in. wizytowanie archiwów, w celu ułatwienia kierownictwu podejmowania decyzji w sprawie przeznaczenia środków finansowych na powyższe cele na rzecz archiwów państwowych;
  • Na bieżąco komunikuje się z archiwami państwowymi w sprawach organizacyjno-finansowych w celu wsparcia kierownictwa w zakresie decyzji o ewentualnej alokacji środków budżetowych;
  • Prowadzi sprawy budżetu zadaniowego w zakresie wydatków majątkowych i remontowych dla zapewnienia zgodności danych w dokumentach zbiorczych oraz w celu nadzoru nad realizacją przez archiwa budżetu zgodnie z przyjętymi wielkościami mierników;
  • Prowadzi obsługę systemu Trezor w zakresie planowania dysponenta II stopnia;
  • Realizuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego wynikające z zadań komórki organizacyjnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
  • Język angielski – podstawowy
  • Znajomość zasad sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Word i Excel
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność argumentacji przedstawionych analiz
  • Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ustawy PZP
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia inwestycji budowlanych lub obszarze administrowania nieruchomościami
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
  • Przeszkolenie w zakresie analiz ryzyka
  • Język angielski – komunikatywny
  • Znajomość gospodarki finansów publicznych w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2
  • Znajomość zasad konstruowania wskaźników efektywności
  • znajomość systemu Trezor - moduł planowanie

Podobne oferty

Data dodania: 2025-01-08

Ekspert ds. Bezpieczeństwa Finansowego i Sankcji Międzynarodowych

Firma:
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoja rola Wspierasz biznes w procesie KYC podczas nawiązywania relacji z klientem i podczas przeglądu i aktualizacji danych KYC klienta. Wykonujesz analizy danych i dokumentów dotyczących klienta i identyfikujesz czynniki ryzyka w procesie KYC. Współpracujesz...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-01-08

Specjalista / Specjalistka ds. finansowania zewnętrznego w Biurze Finansów

Firma:
PKP CARGO S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie umów finansowania zewnętrznego Przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskania umów finansowania zewnętrznego Obsługa umów finansowania zewnętrznego, w tym...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-01-08

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne...

Więcej informacji