Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- praca pod presją czasu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Sporządza dla dysponenta części 15 i 37 budżetu państwa, dla ministra właściwego do spraw finansów publicznych oraz na potrzeby komisji sejmowych i senackich objaśnienia i uzasadnienia do ocen realizacji budżetu w zakresie wykonania dotacji i subwencji przyznanych jednostkom w części 37 Sprawiedliwość.
- Sporządza uzasadnienia i objaśnienia do projektu budżetu w zakresie planowanych wysokości dotacji i subwencji przyznawanych jednostkom w części 37 Sprawiedliwość na potrzeby ministra właściwego do spraw finansów publicznych oraz komisji sejmowych i senackich.
- Opiniuje na wniosek departamentów właściwych do spraw legislacyjnych projekty aktów normatywnych przedstawianych Ministrowi Sprawiedliwości do uzgodnienia przez inne podmioty w aspekcie skutków finansowych projektowanych regulacji dla budżetu resortu oraz ustala na wniosek departamentów (biur) skutki finansowe projektowanych przez te komórki aktów normatywnych.
- Opracowuje analizy, zestawienia, sprawozdania, uzasadnienia i informacje dotyczące obszaru szeroko rozumianej gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych resortu sprawiedliwości oraz budżetu państwa w częściach, których dysponentem jest Minister Sprawiedliwości dla potrzeb sprawowania przez Ministra Sprawiedliwości nadzoru i kontroli nad całością gospodarki finansowej tych jednostek, jak również dokonuje weryfikacji tego rodzaju materiałów opracowanych przez inne podmioty.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, oświadczenia senatorskie, dezyderaty komisji, zapytania dziennikarskie, zapytania Najwyższej Izby Kontroli, opracowuje projekty stanowisk (np. notatek służbowych, opinii, informacji) w sprawach z zakresu finansów publicznych i gospodarki finansowej jednostek resortu sprawiedliwości.
- Przygotowuje wystąpienia Ministra Sprawiedliwości oraz Departamentu Budżetu i Efektywności Finansowej wykonującego zadania dysponenta właściwych części budżetu państwa w zakresie sprawowanego nadzoru i kontroli nad całością gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe (ekonomia)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku zajmującym się budżetem lub finansami
- Umiejętność posługiwania się komputerem i pracy w środowisku MS Office
- Umiejętność redagowania pism, notatek, raportów i analiz
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe (zarządzanie finansami)
- Przeszkolenie z procedury opracowywania i wykonywania budżetu państwa
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. administracji w Zakładzie Transfuzjologii w Pracowni Organizacji Służby Krwi
Firma:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek służby krwi. Udział w sporządzaniu umów związanych z...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista w Wydziale Lecznictwa Szpitalnego w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Firma:
Centrala NFZ
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych; koordynowanie spraw...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Młodszy specjalista
Firma:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu...
Więcej informacji