Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- reprezentowane urzędu na zewnątrz.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane ze wzmacnianiem świadomości zagrożeń i społecznej odporności na sytuacje zagrożeń, w tym popularyzowania wiedzy o bezpieczeństwie i ochronie ludności i obronie cywilnej wśród społeczeństwa.
- Bierze udział w prowadzeniu strony internetowej i innych środków komunikacji (w tym social mediów) poświęconych ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przygotowaniu materiałów informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej oraz przeciwdziałanie dezinformacji.
- Współpracuje z organizacjami pozarządowymi w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Prowadzi prace związane z przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje, interwencje i zapytania poselskie oraz pytania kierowane do Ministra dotyczące ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Bierze udział w pracach związanych z przygotowywaniem, uzgadnianiem, opiniowaniem projektów aktów prawnych, w szczególności z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Bierze udział w opracowywaniu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz w jego realizacji.
- Prowadzi prace związane z zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznawaniu za podmiot ochrony ludności.
- Prowadzi prace związanych z przygotowaniem i wdrażaniem rozwiązań organizacyjnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie administracji lub prawa lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub dziennikarstwa lub komunikacji społecznej.- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub ochrony ludności lub ochrony przeciwpożarowej lub zarządzania kryzysowego lub administracji publicznej lub współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- Znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz ustawy o zarządzaniu kryzysowym, a także wiedza z zakresu zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa powszechnego oraz funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego.
- Znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie.
- Ogólna wiedza na temat funkcjonowania administracji publicznej, budżetu państwa i legislacji.
- Wiedza na temat współczesnych środków komunikacji społecznej.
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub ukraińskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze mediów.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Lokalizacja:
mazowieckie / Legionowo
Cel stanowiska: 1) Realizowanie zadań związanych z systemem kontroli dostępu do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie;2) Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.Zadania podstawowe: 1) realizowanie zadań...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Starszy specjalista
Firma:
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - działanie pod presją czasu, - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych, - budynek dostosowany architektonicznie do...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Inspektor
Firma:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy - praca administracyjno - biurowa - praca okresowo w pomieszczeniach magazynów akt archiwalnych - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy - praca w wymuszonej pozycji ciała - budynek bez podjazdów dla osób z...
Więcej informacji