Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Opracowuje projekty aktów prawnych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo oraz tych inicjowanych poza Ministerstwem w obszarze tematyki Wydziału.
- Opracowuje projekty wyjaśnień i interpretacji przepisów dotyczących ustawy o pomocy społecznej w zakresie kadry zatrudnionej w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, praw i obowiązków pracownika socjalnego oraz ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centra usług społecznych w zakresie kadry centrów usług społecznych.
- Przygotowuje materiały informacyjne dla kierownictwa departamentu i resortu, komisji sejmowych i senackich oraz przygotowuje i przekazuje aktualne informacje i dane z zakresu ustawy o pomocy społecznej w zakresie pracowników socjalnych, oraz ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centra usług społecznych w zakresie kadry centrów usług społecznych oraz programów realizowanych przez Wydział.
- Przygotowuje dokumenty prezentujące stanowisko Ministerstwa dla przedstawicieli Ministerstwa w seminariach, konferencjach oraz warsztatach szkoleniowych organizowanych z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług na rzecz osób wykluczonych społecznie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze pomocy społecznej
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Rzetelność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-02
Główny specjalista
Firma:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3...
Więcej informacjiData dodania: 2025-02-14
Starszy inspektor
Firma:
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji ciała, praca przy oświetleniu mieszanym, Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje...
Więcej informacjiData dodania: 2025-02-07
Główny specjalista
Firma:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3...
Więcej informacji