Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- kontakty z podmiotami gospodarczymi i przedstawicielami różnych urzędów w ramach spraw dotyczących umów najmu/użyczenia oraz dokonywanych rozliczeń
- kontakty z dostawcami usług
- zagrożenie korupcją w związku z realizacją zamówień/ zakupów
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Bierze udział w zadaniach związanych ze sprawowaniem przez Ministerstwo trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym spraw związanych ze sporządzaniem i uzgadnianiem dokumentacji w obszarze najmu i użyczania powierzchni, przygotowywaniem sprawozdań dotyczących wykorzystania nieruchomości
- Zajmuje się najmem i użyczeniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa, w tym sporządzaniem projektów umów najmu i użyczenia powierzchni; sporządzaniem analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości; przygotowywaniem zestawień powierzchni wykorzystywanych przez komórki organizacyjne MRIT; kontrolowaniem prawidłowości realizacji zawartych umów
- Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa
- Opracowuje /uzgadnia/ monitoruje plan finansowy i pozostałe plany, zgłaszając wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym
- Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa poprzez zapewnienie wykonania usługi dezynsekcji i deratyzacji przez podmiot zewnętrzny, wyposaża właściwych pracowników Ministerstwa w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej, napoje profilaktyczne oraz środki higieny osobistej, prowadzi kartoteki osobowe wydanej odzieży oraz nalicza należyty ekwiwalent uprawnionym pracownikom z tytułu użytkowania odzieży ochronnej
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w ramach zamówień publicznych
- Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z administrowaniem i eksploatacją nieruchomości
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- Myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-05
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Administrowanie nieruchomościami na terenie wyznaczonych gmin Zapewnienie efektywnego wykorzystania nieruchomości Udział w okresowych przeglądach technicznych Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości i zgłaszanie koniecznych napraw Prowadzenie Książki...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-05
Młodszy Inspektor ds. Administrowania Nieruchomością w Wydziale Logistyki, w Referacie Obsługi Gospodarczej
Firma:
Straż Miejska m.st. Warszawy
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu administrowania nieruchomościami, w tym: stałe monitorowanie stanu obiektów, zgłaszanie przełożonemu potrzeb remontowych, usług konserwacyjnych oraz napraw w obiekcie udział w przeglądach technicznych, ogólnobudowlanych...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-05
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Mieszkaniowym
Firma:
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami...
Więcej informacji