Zamknij

Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149374

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;

Zakres zadań

  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
  • Na bieżąco współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji.
  • Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia. Udziela odpowiedzi na pytania wpływające do Departamentu w zakresie Wydziału.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
  • Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
  • Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
  • Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa,
  • Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych /promocyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole

Podobne oferty

Data dodania: 2025-03-17

Specjalista ds. Marketingu

Firma:
Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Promocja naszych publikacji poprzez różne kanały. Organizacja eventów i spotkań promocyjnych. Poszukiwanie nowych punktów dystrybucji. Zarządzanie stroną internetową i profilem na Facebooku. Pozyskiwanie licencji zgodnie z prawem...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-14

Digital Marketing Analyst

Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-13

Specjalista ds. marketingu

Firma:
Dussmann Polska Sp.z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi Monitorowanie...

Więcej informacji