Zamknij

Główny specjalista

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150892

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w terenie
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Zakres zadań

  • Prowadzi kontrole dostępności produktów i usług
  • Dokonuje analizy oceny podmiotu gospodarczego, czy zapewnienie zgodności z określonym wymaganiem dostępności: 1) wymaga wprowadzenia zasadniczej zmiany podstawowych właściwości produktu albo usługi; 2) stanowi dla niego nieproporcjonalne obciążenie
  • Przygotowuje raporty oraz sprawozdania dotyczące wyników prowadzonych postępowań kontrolnych w zakresie kontroli dostępności produktów i usług

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z weryfikacją zgodności produktów i usług lub audytem lub kontrolą lub nadzorem technicznym lub doświadczenie w obszarze dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • Znajomość przepisów ustaw: o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze; Kodeks postępowania administracyjnego; Prawo przedsiębiorców; Prawo komunikacji elektronicznej w zakresie sposobu prowadzenia kontroli
  • Znajomość zasad weryfikacji wymagań dostępności dla produktów i usług
  • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa, oceny stanu faktycznego istniejącego w sprawie i materiałów zgromadzonych w toku kontroli
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Koordynator indywidualnych planów usług społecznych (kipus)

Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Lokalizacja:
mazowieckie / Piaseczno

Zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o pracę umieszczonym na BIP MGOPS w Piasecznie - www.mgops.piaseczno.eu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagania zostały określone w ogłoszeniu o pracę...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-18

Specjalista ds. programów międzynarodowych z j. angielskim

Firma:
Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Zarządzanie mobilnością studentów zagranicznych. Tworzenie i zarządzanie wykazem studentów przyjeżdżających na studia. Opracowywanie i wprowadzanie zasad dla programów Erasmus+. Organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-18

Starszy specjalista

Firma:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca przy komputerze. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób...

Więcej informacji