Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera
- wyjazdy służbowe
- wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
- na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
- wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,
- przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich, - jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braillea, winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.
Zakres zadań
- współpracuje z użytkownikami systemów teleinformatycznych będących we właściwości Wydziału Państwowego Rejestru Granic i Nazw Geograficznych (PRGNG), w tym świadczy im pomoc merytoryczną, w celu zapewnienia sprawnej obsługi tych systemów przez użytkowników
- wykonuje czynności związane z obsługą administracyjną ww. systemów oraz uczestniczy w pracach związanych z ich rozbudową, w tym przygotowuje i ewidencjonuje porozumienia i wnioski w celu zapewnienia dostępności tych systemów i dostosowania ich do wymagań użytkowników
- prowadzi działania informacyjne i promocyjne skierowane do użytkowników ww. systemów i odbiorców danych w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji dotyczących użytkowania ww. systemów i danych
- prowadzi bazę danych państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju (PRG), w tym przetwarza, aktualizuje i kontroluje jakość danych w celu zapewnienia ich kompletności
- udostępnia dane zgromadzone w bazie danych PRG, a także sporządza raporty, wykazy, sprawozdania, w tym dane tworzące adres uniwersalny, w celu umożliwienia efektywnego ich wykorzystania przez użytkowników
- wykonuje czynności związane z weryfikacją danych gromadzonych w PRG, w tym współpracuje z dostawcami i odbiorcami danych, w celu zapewnienia kompletności i odpowiedniej jakości danych.
- prowadzi dokumentację będącą we właściwości wydziału PRGNG, w tym obsługuje repozytorium i bazy danych, w celu zapewniania efektywnego dostępu do danych, dokumentów i materiałów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość zagadnień dotyczących systemów informacji przestrzennej
- znajomość zagadnień technicznych i narzędzi klasy GIS dot. tworzenia i przetwarzania danych przestrzennych
- umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz aktów wykonawczych do tych przepisów
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość internetowych technologii informacyjnych, w tym posiadanie umiejętności praktycznych w zarządzaniu podstawowymi usługami internetowymi tj. www, ftp, poczta elektroniczna
- znajomość zagadnień dotyczących realizacji działań informacyjnych i promocyjnych
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Inspektor
Firma:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca w pokoju, który...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-13
Starszy specjalista
Firma:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca na III piętrze; praca związana z obsługą klienta; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; zainstalowana winda; pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-12
Inspektor
Firma:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy praca biurowa, praca na 20 piętrze/parterze, praca w siedzibie, praca związana z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, brak oznaczeń dla osób niewidomych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne...
Więcej informacji