Zamknij

Inspektor

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148996

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.

Zakres zadań

  • Współzarządza i monitoruje treści na stronie www GIOŚ, intranetowej i w mediach społecznościowych, w tym publikowanie tekstów, zdjęć, filmów, infografik. Przygotowuje materiały fotowideo na stronę www, do intranetu i mediów społecznościowych.
  • Zarządza komunikacją z mediami i przygotowuje informacje prasowe oraz artykuły informujące społeczeństwo o działaniach GIOŚ.
  • Tworzy materiały wideo, montuje filmy, również z użyciem AI. Śledzi trendy w mediach społecznościowych.
  • Bierze udział w organizacji wydarzeń i konferencji, promujących działania instytucji oraz ich dokumentowaniu (nagrywanie i robienie zdjęć do wykorzystania w procesach komunikacji).
  • Koordynuje i realizuje działania informacyjne i promocyjne, w tym kampanie edukacyjne o tematyce ekologicznej, aby zwiększać świadomość społeczną na temat ochrony środowiska.
  • Tworzy i wdraża strategie promocji działań GIOŚ - buduje pozytywny wizerunk instytucji.
  • Analizuje publikacje medialne i raportuje o potencjalnych sytuacjach kryzysowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze mediów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • umiejętność tworzenia treści informacyjnych i promocyjnych, doświadczenie w zarządzaniu komunikacją medialną i realizacji kampanii informacyjnych
  • umiejętność montażu filmów za pomocą programu Adobe Premiere Pro
  • umiejętność tworzenia grafik za pomocą programu Canva