Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Kierownik sekcji administracyjnej
Miejsce pracy: Wyszków
Numer: StPr/25/0494
OBOWIĄZKI:
Kierowanie pracą podległego personelu. Przeprowadzanie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem. Zawieranie umów dotyczących funkcjonowania jednostki. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących zadań jednostki. Administrowanie majątkiem jednostki. Nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa. Nadzór nad przestrzeganiem wymogów określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej i sieciowej. Zarządzanie oraz nadzór nad rozwojem infrastruktury informatycznej, w tym planowanie, zakup oraz wdrożenie nowych zasobów informatycznych. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: kodeks postępowania administracyjnego
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Uprawnienia: Ewidencja, wycena, amortyzacja środków trwałych
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wyszków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Podobne oferty
Data dodania: 2025-10-30
Kierownik sekcji administracyjnej
Firma:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Lokalizacja:
mazowieckie / Wyszków
Kierowanie pracą podległego personelu. Przeprowadzanie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem. Zawieranie umów dotyczących funkcjonowania jednostki. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości...
Więcej informacji