Zamknij

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10135325, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
  • Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
  • Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
  • Motywacja do nauki i rozwoju
  • Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego – większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
  • Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
  • Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
  • Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
  • Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

Firma:
T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek, raportowanie dużych wolumenów/zamówień posprzedażowa obsługa Klienta...

Więcej informacji