- Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
- Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
- Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
- Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
- Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
- Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- 2-tygodniowe szkolenie wstępne
- Hybrydowy model pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
- Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-10
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-10
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Więcej informacji