Zamknij

Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
  • Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
  • 2-tygodniowe szkolenie wstępne
  • Hybrydowy model pracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-09-10

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-09-10

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Więcej informacji