- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim)
- Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw!
- Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku.
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie (Al. Jerozolimskie 142B) – zaledwie kilka kroków od Dworca Warszawa Zachodnia.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci pogodzić pracę ze studiami czy innymi obowiązkami.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym Karta Multisport i dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
- Wspierający zespół, który pomoże Ci w procesie wdrożenia.
- Kompleksowe szkolenie wstępne, dzięki któremu szybko staniesz się samodzielny/a.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-06-07
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia...
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-04
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych....
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-03
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Firma:
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...
Więcej informacji