Zamknij

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Dołącz do Zespołu Obsługi Klienta  i stań się ekspertem w świecie bankomatów!

Szukamy zaangażowanych osób, które chcą wspierać naszych klientów w codziennych wyzwaniach. Jeśli lubisz pomagać i szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, to właśnie na Ciebie czekamy!
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim)
  • Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
Czego szukamy u Ciebie?
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw!
Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku.
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie (Al. Jerozolimskie 142B) – zaledwie kilka kroków od Dworca Warszawa Zachodnia.
  • Elastyczny grafik, który pozwoli Ci pogodzić pracę ze studiami czy innymi obowiązkami.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym Karta Multisport i dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
  • Wspierający zespół, który pomoże Ci w procesie wdrożenia.
  • Kompleksowe szkolenie wstępne, dzięki któremu szybko staniesz się samodzielny/a.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-06-07

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-04

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-03

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

Firma:
Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...

Więcej informacji