- Obsługa telefoniczna klientów w języku niemieckim,
- Udzielanie informacji o połączeniach i dostępności miejsc,
- Pomoc przy zakupie biletów i wprowadzaniu danych do systemu,
- Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących pytań i problemów pasażerów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1,
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami,
- Swoboda w rozmowie telefonicznej,
- Gotowość do rozpoczęcia pracy w ustalonym terminie.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Premię do wynagrodzenia podstawowego,
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy,
- Komfortowe biuro i przyjazne warunki pracy,
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria, ubezpieczenie na życie),
- Możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer Support with Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Więcej informacji