Ogłoszenie numer: 10531364, z dnia 2025-12-15
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka Obsługi Użytkownika z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat
- pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług
- rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów
- obsługa zapytań klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu
Wymagania
- znajomość języka duńskiego na poziomie C1
- dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- łatwość współpracy oraz zainteresowanie technologiami
- koncentracja na potrzebach klienta w codziennej pracy
- umiejętność pracy administracyjnej i podstawowa sprawność techniczna
Oferujemy
- pracę w pełni zdalną na terenie Polski
- pakiet świadczeń socjalnych i dostęp do MyBenefit
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- szkolenia, które pozwalają zdobywać nowe kompetencje
- możliwość szybkiego rozwoju i awansu w międzynarodowym środowisku
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy Bardzo...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Advisor with Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide essential support via phone, email, or chat Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust Assist both B2B and B2C...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu...
Więcej informacji