Ogłoszenie numer: 9851671, z dnia 2025-05-18
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii.
- Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne.
- Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów.
- Budowanie relacji z Klientami.
- Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności rozmów telefonicznych, plus za doświadczenie w call center/sklepie internetowym.
- Empatia, orientacja na potrzeby klienta.
- Zdolność przekazywania informacji w sposób zrozumiały.
- Multitasking: słuchanie, rozwiązywanie problemów, odpowiedzi, wprowadzanie danych.
- Praca zespołowa, kreowanie pozytywnej atmosfery.
Oferujemy
- Umowa o pracę od zaraz.
- Szkolenie wprowadzające.
- Wsparcie zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
- Ścieżki rozwoju i awansu.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Młodszy Doradca Klienta
Firma:
GFL sp. z o. o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...
Więcej informacji