- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne lub czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (B2).
- Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjazm.
- Cierpliwość i otwartość umysłu.
- Umiejętność słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzyjność i dbałość o szczegóły.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
- Pracę dla renomowanej nordyckiej linii lotniczej – SAS.
- Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie z możliwością nauki poprzez praktykę oraz wsparcie od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacji