Zamknij

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Dla naszego wieloletniego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 19/2025
Zadania:
  • Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży
  • Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych
  • Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia
  • Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności)
  • Wspieranie Account Managera w zakresie projektów sprzedażowych i marketingowych
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Znajomość systemu SAP 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Pozytywne nastawienie :-)
Firma oferuje:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Dodatek żywieniowy
  • Pakiet szkoleń
  • Przyjazną atmosferę
  • Stanowisko zlokalizowane w Warszawie na Ursynowie
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Customer Support Specialist

Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Service Professional with Croatian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Więcej informacji