

Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.
- Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów;
- Gromadzenie i obliczanie wskaźników KPI, obliczanie zmiennej części wynagrodzenia, przygotowywanie raportów budżetowych i płacowych;
- Praca w programach „Płatnik” i „Optima” do prowadzenia ewidencji i obliczania wynagrodzeń;
- Ewidencjonowanie i rozliczanie faktur (zakupowych i sprzedażowych), dokumentów celnych i magazynowych oraz RMK;
- Przygotowywanie i realizacja płatności bankowych, rozliczenia walutowe, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Optima;
- Przygotowanie i przesłanie faktur do KSeF;
- Odbiór i rejestracja przychodzących e-faktur, kontrola statusu wystawionych rachunków w KSeF;
- Weryfikacja poprawności zapisów w ewidencji księgowej, w tym zapisów dokonanych przez innych pracowników;
- Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów źródłowych, tworzenie rejestrów dokumentów
- Wykształcenie kierunkowe;
- Doświadczenie w pracy jako specjalista ds. naliczania wynagrodzeń/księgowy w Polsce (powyżej 1 roku);
- Znajomość przepisów prawa polskiego w zakresie sporządzania dokumentacji i księgowania dostaw/wysyłek towarów, przepisów podatkowych dotyczących podatku VAT i podatku dochodowego;
- Znajomość języka polskiego, języka rosyjskiego;
- Znajomość procedur i terminów sporządzania sprawozdań księgowych, podatkowych i statystycznych
- Praca w programach Comarch Optima, Płatnik;
- Rozumienie zasad sporządzania deklaracji podatkowych;
- Współpraca z urzędem skarbowym w kwestiach związanych z podatkiem VAT;
- Dobra znajomość Excel;
- Analityczny umysł
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym zespole;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport;
- Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej (dwa dni home office w tygodniu), spotkania integracyjne, kawa/herbata;
- Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
- Biuro znajduje się pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Referent do spraw księgowości
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Lokalizacja:
śląskie / Wola
przygotowanie list płac, sporządzanie faktur, dokumentów księgowych, wystawianie not księgowych, prowadzenie obsługi finansowo - księgowej i administracyjnej, księgowanie faktur, obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: wymagane wykształcenie...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Księgowy
Firma:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lesznie
Lokalizacja:
wielkopolskie / Leszno
Osoba na tym stanowisku:- Dekretowanie dowodów księgowych.- Kompletowanie dokumentów do podpisu dla głównej księgowej.- Przygotowywanie upomnień oraz not odsetkowych z tytułu nieregulowanych należności.- Obsługa programów księgowych.- Obsługa programu...
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-08
Księgowy
Firma:
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Piaseczno
Warunki pracy Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną....
Więcej informacji