- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
- Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
- Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie)
- Budowanie i zarządzanie procesem akceptacji koncepcji kreatywnych
- Organizacja eventów, targów branżowych, konferencji i premier produktów
- Nadzór nad jakością i terminowością realizacji działań promocyjnych
- Zarządzanie stockiem materiałów POS
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Kontrola nad budżetem
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, mile widziane w branży automotive
- Umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
- Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
- Samodzielności i umiejętności kompleksowego zarządzania projektami
- Doskonałej organizacji pracy i wielozadaniowości
- Biegłej obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
- Odporności na stres i skutecznego działania pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjnych i myślenia koncepcyjnego
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności pracy zespołowej, otwartości i szacunku do innych
- Postawy „hands-on” – aktywnego podejścia do realizacji zadań
- Prawa jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Podobne oferty
Data dodania: 2025-09-04
Menedżer ds. Marketingu
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje główne zadania Tworzenie i realizacja strategii marketingowej Planowanie i nadzór nad kampaniami, eventami i materiałami promocyjnymi Współpraca z agencjami i dostawcami zewnętrznymi Analiza działań konkurencji i efektywności prowadzonych projektów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-18
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Firma:
POLPHARMA S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-13
Manager ds. Trade Marketingu
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych,...
Więcej informacji