- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
- Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
- Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie)
- Budowanie i zarządzanie procesem akceptacji koncepcji kreatywnych
- Organizacja eventów, targów branżowych, konferencji i premier produktów
- Nadzór nad jakością i terminowością realizacji działań promocyjnych
- Zarządzanie stockiem materiałów POS
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Kontrola nad budżetem
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, mile widziane w branży automotive
- Umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
- Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
- Samodzielności i umiejętności kompleksowego zarządzania projektami
- Doskonałej organizacji pracy i wielozadaniowości
- Biegłej obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
- Odporności na stres i skutecznego działania pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjnych i myślenia koncepcyjnego
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności pracy zespołowej, otwartości i szacunku do innych
- Postawy „hands-on” – aktywnego podejścia do realizacji zadań
- Prawa jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Podobne oferty
Data dodania: 2025-10-23
Kierownik ds. Rozwoju i Strategii Obszaru Terapeutycznego
Firma:
Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Tworzenie globalnej wizji i propozycji wartości dla obszarów Kardiologii i Diabetologii, opartej na potrzebach pacjentów. Opracowywanie 5-letniej roadmapy wzrostu, obejmującej innowacje, wartość i ekspansję rynkową. Analiza potencjału...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-23
Kierownik ds. Marketingu Cyfrowego
Firma:
Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu cyfrowego opartych na danych dla marek CHC i OTX w grupie Polpharma. Zapewnienie spójności działań digitalowych we wszystkich kanałach (paid, owned, earned), z uwzględnieniem insightów...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-22
Marketing Manager
Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy doświadczonego Marketing Managera , który będzie odpowiadał/a za kompleksowe planowanie, realizację i nadzorowanie działań marketingowych firmy. Będziesz współtworzyć strategię rozwoju marki oraz wspierać działania...
Więcej informacji