Zamknij

Menedżer ds. Marketingu

Menedżer ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne zadania
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej
  • Planowanie i nadzór nad kampaniami, eventami i materiałami promocyjnymi
  • Współpraca z agencjami i dostawcami zewnętrznymi
  • Analiza działań konkurencji i efektywności prowadzonych projektów
  • Kontrola budżetu marketingowego
Wymagania
  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i negocjacji
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywna angielskiego
  • Dobra organizacja pracy, analityczne myślenie i odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
Mile widziane
  • Doświadczenie w branży automotive
Oferujemy
  • Umowę B2B oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Współpracę w międzynarodowym środowisku
  • Realny wpływ na strategię marketingową rozwijającej się marki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-09-09

Marketing Manager

Firma:
Asian Automotive Distribution Center

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-08-18

Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

Firma:
POLPHARMA S.A.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-08-13

Manager ds. Trade Marketingu

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych,...

Więcej informacji