- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej
- Planowanie i nadzór nad kampaniami, eventami i materiałami promocyjnymi
- Współpraca z agencjami i dostawcami zewnętrznymi
- Analiza działań konkurencji i efektywności prowadzonych projektów
- Kontrola budżetu marketingowego
- Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i negocjacji
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz komunikatywna angielskiego
- Dobra organizacja pracy, analityczne myślenie i odporność na stres
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w branży automotive
- Umowę B2B oraz niezbędne narzędzia pracy
- Współpracę w międzynarodowym środowisku
- Realny wpływ na strategię marketingową rozwijającej się marki
Podobne oferty
Data dodania: 2025-09-09
Marketing Manager
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-18
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Firma:
POLPHARMA S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...
Więcej informacjiData dodania: 2025-08-13
Manager ds. Trade Marketingu
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych,...
Więcej informacji