



- Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, samodzielność, organizacja pracy, proaktywność, umiejętność podejmowania decyzji, praca zespołowa, podstawowa znajomość MS Excel, mile widziana znajomość języka angielskiego i doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umowę o pracę, możliwości rozwoju, 3-miesięczny proces wdrożenia, konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, samodzielność w działaniu, kulturę feedbacku, elastyczne możliwości pracy zdalnej po wdrożeniu i pakiet benefitów (dofinansowania, ubezpieczenia, bonusy, minimalny dress code).
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta Obsługa klientów indywidualnych i...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Więcej informacji