Zamknij

Młodszy Doradca Klienta

Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: Błonie
ZADANIA
  • Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu.
WYMAGANIA
  • Wysokie zdolności komunikacyjne, samodzielność, organizacja pracy, proaktywność, umiejętność podejmowania decyzji, praca zespołowa, podstawowa znajomość MS Excel, mile widziana znajomość języka angielskiego i doświadczenie w obsłudze klienta.
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę, możliwości rozwoju, 3-miesięczny proces wdrożenia, konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, samodzielność w działaniu, kulturę feedbacku, elastyczne możliwości pracy zdalnej po wdrożeniu i pakiet benefitów (dofinansowania, ubezpieczenia, bonusy, minimalny dress code).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta Obsługa klientów indywidualnych i...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Service Specialist with Slovenian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Więcej informacji