



- Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji
- Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów
- Współpraca z innymi działami
- Obsługa narzędzi TMS, WMS
- Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność
- Podstawowa znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Umowa o pracę, proces wdrożeniowy, możliwości rozwoju
- Wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy
- Benefity: dofinansowanie zdrowotne, sportowe, ubezpieczenie życiowe, inne.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Care Specialist
Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi posprzedażnej
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...
Więcej informacji