Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
- Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer Support Specialist
Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z...
Więcej informacji