Zamknij

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9494035, z dnia 2025-03-01

Klient portalu Praca.pl

 

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta.
  • Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego.
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur.
  • Udział w projektach rozwojowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby klientów.
  • Inicjatywa, kreatywność i gotowość do rozwoju.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją.
  • Jasne komunikowanie skomplikowanych informacji.
  • Zdolność do pracy zespołowej i indywidualnej.
  • Możliwość pracy hybrydowej i w różnych godzinach.
  • Minimum średnie wykształcenie.

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym systemem wynagrodzeń.
  • Hybrydowy model pracy.
  • Jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu.
  • Szkolenia i benefity pracownicze.
  • Sprzęt komunikacyjny i zniżki.
  • Opiekę medyczną, ubezpieczenie i dodatkowe świadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Non-Voice Support Specialist Agent with Danish / Finnish / Flemish / Slovenian / Slovak and English

Firma:
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Service Specialist with Slovenian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-13

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...

Więcej informacji