Zamknij

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9468202, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na infolinię przychodzącą i mailową, zapewniając klientom odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości.
  • Profesjonalne i uprzejme wspieranie klientów, rejestrowanie zgłoszeń i efektywne przekazywanie spraw do odpowiednich działów.
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Wysoka empatia i zdolność zrozumiałego przekazywania informacji.
  • Zdolność jednoczesnego skupienia na różnych zadaniach: słuchaniu, rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu danych.
  • Szybkość pisania na klawiaturze oraz umiejętność pracy w zespole będą dodatkowymi atutami.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz ciągłe wsparcie od zespołu i przełożonych.
  • Atrakcyjne pakiety benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport oraz regularne spotkania integracyjne.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-02-21

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Firma:
Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-02-08

Konsultant ds. obsługi klienta

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Rozwiązywanie technicznych i merytorycznych problemów klientów Obsługa telefoniczna i mailowa Budowanie relacji z klientami Gotowość do pracy na pełny etat Status studenta

Więcej informacji