Zamknij

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

Ogłoszenie numer: 10378641, z dnia 2025-10-30

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • telefoniczne umawianie wizyt i kontakt z pacjentami z istniejącej bazy,
  • prezentacja usług, pakietów zabiegowych i aktualnych promocji w sposób rzetelny,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zgodnie ze standardami,
  • budowanie trwałych relacji z pacjentami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej.

Wymagania

  • doświadczenie w pracy telefonicznej lub sprzedaży usług,
  • umiejętność pracy z jasno określonymi celami i sprzedażowymi KPI,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę,
  • łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi, komunikatywność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na pełen etat,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia zawodowego,
  • pakiet benefitów obejmujący prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, karty sportowe i dostęp do platformy z ofertami kulturalnymi.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-10-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-10-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo...

Więcej informacji