- Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą.
- Obsługa Klientów w Oddziale.
- Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów.
- Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola.
- Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur.
- Dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
- Min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie.
- Biegła obsługa pakietu MS Office.
- Otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków.
- Umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umowę o prace na zastępstwo.
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Elastyczny czas pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dzień wolny na wolontariat.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-10
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich...
Więcej informacji