Zamknij

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
  • obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
  • aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
  • dobra znajomość pakietu MS Office 
Oferujemy:
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
  • możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-09-10

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji